Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.spzozsulejowek.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

konkurs

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
KONKURS OFERT NA REALIZACJĘ ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SULEJÓWKU
data opublikowania zdarzenia: 2022-02-21
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2022-02-21
Data końca składania ofert: poniedziałek 2022-03-07 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

OGŁOSZENIE

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711)

ogłasza konkurs ofert na

REALIZACJĘ ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ
LABORATORYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W
SULEJÓWKU


1. Udzielający Zamówienia:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
ul. Idzikowskiego 7B
05-070 Sulejówek
Strona internetowa, na której dostępne jest Ogłoszenie: www.bip.spzoz.sulejowek.pl
Adres e-mail: spzoz@spzoz.eu
Godziny urzędowania: pn. - pt.: od godziny 8:00 do godziny 15:30
2. Opis przedmiotu zamówienia.
Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego
Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i 2 do Ogłoszenia.
CPV: 85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne
3. Termin wykonania zamówienia - od 1 kwietnia 2022 r. do 31.03.2025r.
4. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:
1) są podmiotami wymienionymi w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności
leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711) i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania
zamówienia oraz personel posiadający niezbędne kwalifikacje i uprawnienia;
2) w zakresie prowadzonej działalności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody
będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem
zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra
Finansów 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności
cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019.866) – dotyczy
podmiotów wykonujących działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011
r. o działalności leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711) w przypadku Oferentów nie
będących podmiotami leczniczymi warunkiem udzielenia zamówienia jest dobrowolne
ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Oferenta zapewniające ochronę ubezpieczeniową
co najmniej w zakresie jak w wyż. wym. rozporządzeniu Ministra Finansów 29 kwietnia 2019
r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu
wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019.866), w okresie ubezpieczenia nie dłuższym
niż 12 miesięcy, wynoszącą równowartość w złotych:  75.000 (100.000 w przypadku
podmiotów leczniczych będących przedsiębiorcami) euro w odniesieniu do jednego zdarzenia
oraz 350.000 (500.000 w przypadku podmiotów leczniczych będących przedsiębiorcami) euro

2

w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC;
5. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania
warunków określonych w pkt. 4.
W celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
1) aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub wydruk z ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej (CEIDG), wystawiony/wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed
upływem terminu składania ofert – jeżeli oferent podlega wpisowi do rejestru lub ewidencji;
2) aktualny wypis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, wygenerowany
nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – jeżeli oferent podlega
wpisowi do tego rejestru;
3) dokument potwierdzający wpis Oferenta do ewidencji laboratoriów prowadzonej na
podstawie art. 19 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (j.t. Dz. U. z
2021 r. poz. 711)
Spełnienie warunku określonego w pkt. 4.2 niniejszego ogłoszenia Przyjmujący Zamówienie jest
zobowiązany udokumentować przed podpisaniem umowy na udzielanie świadczeń – na
warunkach określonych w § 1 ust. 2 i § 12 załącznika nr 2 do Ogłoszenia.
Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia wymagań stawianych Oferentom
powinny być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez
Oferenta.

6. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:
Do oferty należy ponadto dołączyć:
1) formularz ofertowy – zgodnie z zał. nr 3 do Ogłoszenia;
2) formularz cenowy – zgodnie z zał. nr 4 do Ogłoszenia.
7. Sposób porozumiewania się Udzielającego Zamówienia z Oferentami.
1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane
przez Udzielającego Zamówienia i Oferentów w formie pisemnej, w tym w wersji
elektronicznej lub faksem.
3. Jeżeli Udzielający Zamówienia lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski,
zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony
niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Dokumenty składane przez Wykonawców, w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 149
ust. 3 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków
publicznych, powinny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za
zgodność z oryginałem przez Przyjmującego Zamówienie, w terminie wyznaczonym
przez Udzielającego Zamówienia.
5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami:
Agnieszka Wieczorek, Tel./fax 22 783 27 15, e-mail: spzoz@spzoz.eu

8. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert niż jedna lub
złożenie oferty alternatywnej skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych
przez danego Oferenta.

3

2. Przyjmujący Zamówienie ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i
złożeniem oferty.
3. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym
zgodnym ze wzorem stanowiącym Zał. nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
4. Oferta oraz załączniki do niej muszą być podpisane przez Oferenta lub osobę
upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku podpisywania oferty przez
osobę/osoby posiadające pełnomocnictwa, dokumenty pełnomocnictwa muszą być
dołączone do oferty w oryginale lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.
5. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty (a nie kartki) wraz z załącznikami były
jednoznacznie ponumerowane i spięte, a także podpisane przez osobę lub osoby
podpisujące ofertę.
9. Miejsce i termin składania ofert.
1. Oferty należy składać w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu do dnia 07.03.2022r.
do godz. 10.00 w siedzibie Udzielającego Zamówienia – w Sulejówku, ul. Idzikowskiego
7B.
2. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku,

ul. Idzikowskiego 7b
05-070 Sulejówek

oraz oznaczone następująco:
„Oferta na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie w zakresie badań
laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej
w Sulejówku– nie otwierać przed 07.03.2022r. godz. 11.00”

i opatrzone nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta.
3. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z ww. opisem ponosi Oferent.
4. Udzielający Zamówienia odrzuci ofertę złożoną po terminie.
10. Opis sposobu obliczenia ceny.
Cenę oferty należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń:
Wartość brutto poszczególnych pozycji formularza cenowego – według algorytmu:
(ilość x cena jednostkowa netto) + [(ilość x cena jednostkowa netto) x stawka podatku VAT] =
wartość brutto
Ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost ze
Szczegółowego Zakresu Zamówienia, stanowiącego zał. 1 do Ogłoszenia, jak również inne koszty
wynikające z umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik zał. 2 do Ogłoszenia.
Rozliczenia pomiędzy Udzielającym Zamówienia, a Przyjmującym Zamówienie będą prowadzone
w złotych polskich (PLN).
11. Kryteria wyboru ofert, sposób oceny ofert.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów.
L.p. Nazwa
kryterium

Waga
kryterium

Sposób punktowania

1 cena brutto za
realizację
świadczeń

100% Najniższa zaoferowana cena brutto za
realizację świadczeń / cena badanej
oferty
x 100 pkt. x 100%

4

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa liczbę punktów (z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.
12. Negocjacje
1. Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Oferentami,
którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu.
2. O ile wpłynęły co najmniej dwie oferty nie podlegające odrzuceniu, do wzięcia udziału w
negocjacjach zaprasza się nie mniej niż dwóch Oferentów, którzy złożyli kolejno
najbardziej korzystne oferty.
3. Negocjacje mogą być prowadzone w celu ustalenia:
1)   liczby planowanych do udzielenia świadczeń z zakresu badań laboratoryjnych;
2)   ceny za udzielane świadczenia z zakresu badań laboratoryjnych.
4. Z negocjacji spisuje się protokół, który zawiera ustalenia podjęte przez strony.
5. Ustalenia negocjacji z Oferentem nie mogą być mniej korzystne dla Udzielającego
Zamówienia, uwzględniając kryteria, o których mowa w pkt. 11 niniejszego Ogłoszenia,
od oferty złożonej przez tego Oferenta.

13. Udzielenie zamówienia
1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie oceniona jako
najkorzystniejsza na podstawie kryteriów wyboru określonych w pkt. 11 niniejszego
Ogłoszenia, a jeżeli zostały przeprowadzone negocjacje, o których mowa w pkt. 12
niniejszego Ogłoszenia - Oferentowi, z którym w toku negocjacji ustalono
najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
2. O rozstrzygnięciu konkursu Udzielający Zamówienia poinformuje na swojej stronie
internetowej oraz poprzez ogłoszenie w lokalu siedziby Udzielającego Zamówienia - w
terminie związania ofertą (30 dni), podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko oraz
siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Oferenta, wybranego zgodnie z pkt. 1
powyżej. Udzielający Zamówienia zastrzega możliwość przedłużenia powyższego
terminu.
3. O rozstrzygnięciu konkursu Udzielający Zamówienia zawiadomi niezwłocznie Oferenta,
wybranego zgodnie z pkt. 1 powyżej.
4. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie umowy – zgodnie załącznikiem nr 2 do
niniejszego Ogłoszenia.
5. Umowa z wybranym Oferentem (Przyjmującym Zamówienie) zostanie zawarta w miejscu
i terminie określonym przez Udzielającego Zamówienia.
14. Środki ochrony prawnej przysługujące Przyjmującym Zamówienie
1. Przyjmującym Zamówienie, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku
naruszenia przez Udzielającego Zamówienia zasad przeprowadzania postępowania w
sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki
odwoławcze i skarga na zasadach określonych w art. 153 i art. 154 ust. 1 i 2 ustawy o
świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
2. Środki odwoławcze nie przysługują na wybór trybu postępowania, niedokonanie wyboru
Przyjmującego Zamówienie lub unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy
o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
3. W toku postępowania, do czasu jego zakończenia, Przyjmujący Zamówienie może złożyć

5

do komisji konkursowej umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od dnia
dokonania zaskarżonej czynności.
4. Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie ulega zawieszeniu, chyba że z treści
protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
5. Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela
pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga
uzasadnienia.
6. Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
7. Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie zamieszcza się
na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Udzielającego Zamówienia.
8. W przypadku uwzględnienia protestu komisja powtarza zaskarżoną czynność.
9. Przyjmujący Zamówienie biorący udział w postępowaniu może wnieść do dyrektora
Udzielającego Zamówienia, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu
postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie
wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
10. Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie
odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych do czasu
jego rozpatrzenia.

Załączniki:
1) Szczegółowy zakres zamówienia (zał. nr 1),
2) Istotne postanowienia umowy (zał. nr 2),
3) Formularz ofertowy (zał. nr 3),
4) Formularz cenowy (zał. nr 4),

Sulejówek, dnia 21 lutego 2022 r.

Mariola Pożarska - Majewska
Dyrektor
Samodzielnego Publicznego
Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
………………………………
Podpis osoby upoważnionej do działania za
Udzielającego Zamówienia

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2022-02-22 00:00
Załączniki:
  • Ogłoszenie59.72kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-02-22 00:01
  • Formularz cenowy97kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-02-22 00:01
Rozstrzygnięcie konkursu ofert
data opublikowania zdarzenia: 2022-03-28 09:15
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Szczegółowa informacja:

DYREKTOR

Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

05 – 070 Sulejówek, ul. Idzikowskiego 7b

rozstrzyga konkurs ofert na:

 

realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku w okresie:

01.04.2022r – 31.03.2025r.

 

 

Została wybrana oferta złożona przez oferenta:

 

Oferta nr 1:   Synlab Polska Sp. z o.o.  ul. Kartezjusza 2, 01-480 Warszawa.

 

 

 

W konkursie ofert zostały złożone 4 oferty:

  1. Synlab Polska Sp. z o.o.: cena oferty: 435 035,50  zł brutto
  2. Diagnostyka  S.A., cena oferty: 502 131,84  zł  brutto,
  3. Alab Laboratoria, cena oferty:  439 382,20  zł brutto
  4. Centrum Diagnostyki Laboratoryjnej, cena oferty: 447 597,80 zł brutto

 

 

 

 

 

Sulejówek, dn. 24.03.2022r.                                         Dyrektor

                                                                     Samodzielnego Publicznego Zakładu

                                                                     Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

                                                                     Mariola Pożarska - Majewska

 

 

 

 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2022-03-24 23:11
[drukuj]