Ta strona używa mechanizmu ciasteczek.

Administratorem danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sulejówek, ul. Idzikowskiego 7B, 05-070 Sulejówek.

Ustawienia zgód

Pliki ciastek (z ang. cookies) niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną

Niezbędne pliki ciastek (z ang. cookies) umożliwiają korzystanie z podstawowych funkcji strony internetowej - bez nich nie byłoby możliwe prawidłowe korzystanie z niniejszej strony internetowej.

wyświetl wykaz wykorzystywanych ciasteczek

Wykaz wykorzystywanych ciastek
Nazwa ciastka Dostawca / domena Okres przechowywania Opis ciastka
_nsid serwer hostingowy / bieżąca domena 1 dzień Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi mechanizmu zabezpieczania przed wywołaniami strony przez np. boty rozsyłające spam.
_cp serwer hostingowy / bieżąca domena 365 dni Ciastko zapisywane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyrażanych zgód przez użytkownika.
PHPSESSID serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez aplikacje oparte na języku PHP (identyfikator ogólnego przeznaczenia używany do obsługi zmiennych sesji użytkownika). Zwykle wartość to liczba generowana losowo, sposób jej użycia może być specyficzny dla witryny, ale dobrym przykładem jest utrzymywanie statusu zalogowanego użytkownika między stronami.
fontsize serwer hostingowy / bieżąca domena 30 dni Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wielkości wyświetlanej czcionki.
jezyk_www serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wersji językowej strony.
licznikX serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
licznik[X] serwer hostingowy / bieżąca domena 15 minut Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi podstawowych statystyk odwiedzin strony (zapis X przyjmuje postać liczby).
wersja_gui serwer hostingowy / bieżąca domena sesja Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wybranej wizualizacji strony.
bnr[X] serwer hostingowy / bieżąca domena od 1 minuty Ciastko generowane przez mechanizm CMS na potrzeby obsługi wyświetlania banerów z ustawionym czasem karencji (zapis X przyjmuje postać liczby).
  • Przejdź do strony głównej
  • Przejdź do menu głównego
  • Przejdź do treści strony
  • Przejdź do mapy serwisu
  • Przejdź do wyszukiwarki
  • Przejdź do ułatwienia dostępności
  • Deklaracja Dostępności
https://www.bip.gov.pl

Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka

Odnośniki

  • Ułatwienia dostępu

    Ułatwienia dostępu

    • domyślna wielkość czcionki
    • duża wielkość czcionki
    • największa wielkość czcionki
    • wysoki kontrast
    • zwiększenie odstępu pomiędzy znakami
    • zwiększenie odstępu pomiędzy wyrazami
    • zwiększenie interlinii
    • wymuszenie podkreślenia linków
    • wyłącz ciemny motyw
  • Strona Podmiotowa Biuletynu Informacji Publicznej

    https://www.bip.gov.pl
  • www.spzozsulejowek.pl
  • Ważne strony

    Ważne strony

    • Urząd Miasta Sulejówek
  • Prześlij uwagę, zgłoszenie

    Przesyłanie uwagi, zgłoszenia

    Prześlij uwagę, zgłoszenie
     
  • Fotokod tej strony

    Fotokod z linkiem do tej strony

    Fotokod

Menu

  • SPZOZ Sulejówek
    • O nas
    • Przychodnie Miejskie
    • Nocna Pomoc Lekarska
    • Przetargi
    • Komunikaty
    • Mapa
    • KONTAKT
  • MENU PODMIOTOWE
  • MENU PRZEDMIOTOWE
  • Informacje nieudostępnione

Przejdź do: www.spzozsulejowek.pl

Ścieżka nawigacyjna

  • Strona główna Biuletynu Informacji Publicznej
  • Zamówienia publiczne

Treść strony

Zamówienia publiczne

Zobacz również:
  • Postępowania zakończone
  • Postępowania rozstrzygnięte
  • Postępowania unieważnione

przetarg nieograniczony

Status postępowania: wszczęty
Chronologiczny przebieg postępowania
Przetarg nieograniczony na najem pomieszczeń o łącznej powierzchni 105,50 m2 z przeznaczeniem na aptekę ogólnodostępną znajdujących się w Przychodni Miejskiej nr 1 przy ul. Idzikowskiego 7B w Sulejówku.
data opublikowania zdarzenia: 2022-04-28 08:05
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2022-04-28
Data końca składania ofert: wtorek 2022-05-10 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

 

OGŁOSZENIE

Dyrektor Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

działając na podstawie Uchwały Nr XXI/167/2012 Rady Miasta Sulejówek

ogłasza przetarg nieograniczony na

najem pomieszczeń o łącznej powierzchni 105,50 m2 z przeznaczeniem na aptekę ogólnodostępną znajdujących się w Przychodni Miejskiej nr 1 przy ul. Idzikowskiego 7B w Sulejówku

  1. Przedmiotem przetargu jest najem przez czas oznaczony pomieszczeń o powierzchni 105,50 m2z przeznaczeniem na aptekę ogólnodostępną. Pomieszczenia znajdują się na parterze Przychodni Miejskiej nr 1 przy ul. Idzikowskiego 7B w Sulejówku.

Opis pomieszczeń przeznaczonych do Najmu i wstępne założenia ich adaptacji ma potrzeby apteki ogólnodostępnej zawiera załącznik do Informatora Przetargowego.

  1. Przetarg zostanie przeprowadzony w lokalu siedziby SPZOZ przy ul. Idzikowskiego 7B w dniu 10.05.2022 r, godz. 11:00

Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w formie pisemnej w nieprzejrzystej, zamkniętej kopercie, zaadresowanej na: „Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku, ul. Idzikowskiego 7b, 05-070 Sulejówek” oraz oznaczonej następująco: „Oferta na najem pomieszczeń z przeznaczeniem na aptekę, znajdujących się na parterze budynku Przychodni Miejskiej nr 1 w Sulejówku przy ul. Idzikowskiego 7B” i opatrzonej nazwą (firmą) oraz dokładnym adresem Oferenta.

Ofertę należy złożyć do dnia 10.05.2022 r. do godziny 10:00, w siedzibie SPZOZ przy ul. Idzikowskiego 7B, pok. 29.

  • Oferta powinna zawierać:
  • prawidłowo wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg wzoru załączonego do Informatora Przetargowego,
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
  • dowód wpłacenia wadium,
  • pełnomocnictwo, dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – oryginał lub kopia poświadczona notarialnie (jeżeli dotyczy).
  1. Oferent, pod rygorem niedopuszczenia do przetargu, powinien wnieść wadium w wysokości
    20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) w formie pieniądza na rachunek bankowy SPZOZ: nr 64 1240 2148 1111 0010 5231 2943.

Termin wnoszenia wadium mija z upływem terminu składania ofert.

Zasady zwrotu wadium określa Informator Przetargowy.

Wadium ulega przepadkowi na rzecz SPZOZ, jeżeli Oferent, mimo wyboru jego oferty, uchyla się od zawarcia umowy.

  1. Czynsz minimalny najmu został ustalony na kwotę 60 zł netto za 1 m² powierzchni przedmiotu najmu.

Czas maksymalny najmu został ustalony na 8 lat.

Czynsz nie obejmuje kosztów świadczeń dodatkowych (w tym opłat eksploatacyjnych), określonych w Informatorze Przetargowym, które będą obciążać Najemcę niezależnie od należności czynszowej, jak również kwoty kaucji zabezpieczającej, do której wniesienia będzie zobowiązany Najemca.

  1. Wybór oferty zostanie dokonany według następujących kryteriów:

Kryterium I: cena = miesięczna stawka brutto czynszu najmu za 1 m2 wynajmowanej powierzchni – 70%

Kryterium II: łączny czas najmu (w miesiącach) – 30%

Sposób oceny ofert określa Informator Przetargowy:

Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że zostały złożone oferty ocenione jednakową liczba punktów, Komisja Przetargowa wezwie Oferentów, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Komisje Przetargową ofert dodatkowych, zawierających warunki nie mniej korzystne dla SPZOZ niż zaoferowane w poprzednio złożonych ofertach.

Dyrektor SPZOZ zawrze umowę najmu z Oferentem, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt XII niniejszego Ogłoszenia.

  • Otwarcie ofert nastąpi w lokalu w lokalu siedziby SPZOZ przy ul. Idzikowskiego 7B w dniu 20 maja 2022 r. o godz. 11:00

Otwarcia ofert dokonuje i przetarg przeprowadza Komisja Przetargowa, powołana przez Dyrektora SPZOZ.

  • Oferty niezgodne z przepisami obowiązującego prawa lub warunkami i zasadami określonymi w niniejszym Ogłoszenia, Informatorze przetargowym i załącznikach do niego, jak również oferty wniesione po terminie – podlegają odrzuceniu.

Komisja Przetargowa ma prawo zwrócić się do Oferenta o wyjaśnienie treści złożonej oferty lub uzupełnienie bądź poprawienie oferty niepełnej lub zawierającej błędy pisarskie albo rachunkowe lub inne oczywiste omyłki – w terminie wyznaczonym przez Komisję Przetargową, pod rygorem odrzucenia oferty.

  1. Dyrektor SPZOZ ma prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
  2. Komisja Przetargowa niezwłocznie ogłasza informację o wyborze najkorzystniejszej oferty na tablicy ogłoszeń w siedzibie SPZOZ, przy ul. Idzikowskiego 7B w Sulejówku, oraz na stronie internetowej SPZOZ, a Dyrektor SPZOZ przekazuje informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Oferentom, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu.
  3. Na czynności związane z postępowaniem przetargowym Oferent może złożyć skargę, na zasadach i w terminach określonych w Informatorze Przetargowym.
  • Projekt umowy najmu stanowi załącznik do Informatora Przetargowego.

Umowa najmu zostanie zawarta po uzyskaniu opinii Rady Społecznej SPZOZ oraz zgody Rady Miasta Sulejówek, w możliwie krótkim terminie po spełnieniu obu tych warunków.

  • Najemca przed przyjęciem do używania wynajmowanych pomieszczeń zobowiązany jest wnieść kaucję zabezpieczającą w wysokości nie mniejszej niż sześciokrotność miesięcznego czynszu brutto.
  • Najemca zobowiązany będzie do wyremontowania na własny koszt wynajmowanych pomieszczeń i prowadzenia apteki ogólnodostępnej przez czas trwania umowy, po spełnieniu, na własny koszt i ryzyko, wszystkich niezbędnych wymagań wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, w tym ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowalne oraz ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne a w szczególności po uzyskaniu zezwolenia na prowadzenie apteki ogólnodostępnej.
  1. Informator Przetargowy wraz z załącznikami można pobrać ze strony internetowej SPZOZ: http://spzoz.eu/.

Metryka

  • opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2022-04-28 08:04
Załączniki:
  • Ogłoszenie (PDF)145.13kB

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
  • Informator (PDF)192.51kB

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
  • Formularz ofertowy (PDF)150.45kB

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
  • Projekt umowy (PDF)189.17kB

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
  • Opis pomieszczeń do wynajmu (PDF)157.91kB

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
  • UCHWAŁA Nr XXI/167/2012 RADY MIASTA SULEJÓWEK (PDF)596.36kB
    w sprawie określenia zasad zbycia, oddania w dzierżawę, najem, użytkowanie oraz użyczenie aktywów trwałych Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.

    Metryka

    • opublikował: Administrator Systemu
      data dodania: 2022-04-28 08:09
[drukuj]

Informacje kontaktowe

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sulejówek

05-070 Sulejówek
ul. Idzikowskiego 7B

NIP:822-18-54-756 REGON: 013008632

Bank Spółdzielczy w Halinowie

87 8019 0000 2006 0020 0312 0001

Dane kontaktowe

Administracja, sekretariat

tel/fax.: 22 783 27 15

www.spzoz.eu

spzoz@spzoz.eu

 

Godziny urzędowania

Pon. - Pt.  8.00 - 15.30

Odnośniki

  • Stan załatwianych spraw
  • Zamówienia publiczne
  • Struktura Biuletynu
  • Redakcja
  • Instrukcja korzystania z BIP
  • Rejestr zmian
  • Deklaracja Dostępności
  • Statystyki odwiedzin
  • Chmura tagów
  • Polityka prywatności

Metryka strony

Licznik odwiedzin strony BIP: 827967
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2025-04-24 14:09:30

Stopka strony

  • Projekt i wykonanie: extranet
  • Ustawienia zgód
  • bip.net 7.30
  • Przewiń do początku strony