Biuletyn Informacji Publicznej
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.spzozsulejowek.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

konkurs

Aktualny okres składania ofert: od środa 2021-11-10 do wtorek 2021-11-30 godz. 10:00 poniedziałek 2021-12-06 godz. 10:00
Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Konkurs ofert na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.
data opublikowania zdarzenia: 2021-11-10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2021-11-10
Data końca składania ofert: wtorek 2021-11-30 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

 

OGŁOSZENIE

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.

o działalności leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711)

ogłasza konkurs ofert na

 

Realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.

 

  1. Udzielający Zamówienia:

 

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

  1. Idzikowskiego 7B

05-070 Sulejówek

Strona internetowa, na której dostępne jest Ogłoszenie:  www.bip.spzoz.sulejowek.pl

Adres e-mail:  spzoz@spzoz.eu

Godziny urzędowania: pn. - pt.: od godziny 8:00 do godziny 15:30

 

  1. Opis przedmiotu zamówienia.

 

Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 i 2 do Ogłoszenia.

CPV: 85145000-7 Usługi świadczone przez laboratoria medyczne

  1. Termin wykonania zamówienia - od 1 stycznia 2022 r. do 12.2024r.

 

  1. Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy spełniają następujące warunki:

  • są podmiotami wymienionymi w art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711) i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania zamówienia oraz personel posiadający niezbędne kwalifikacje i uprawnienia;
  • w zakresie prowadzonej działalności są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019.866) – dotyczy podmiotów wykonujących działalność leczniczą w rozumieniu ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (j. t. Dz. U. z 2021 r., poz. 711) w przypadku Oferentów nie będących podmiotami leczniczymi warunkiem udzielenia zamówienia jest dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej Oferenta zapewniające ochronę ubezpieczeniową co najmniej w zakresie jak w wyż. wym. rozporządzeniu Ministra Finansów 29 kwietnia 2019 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. 2019.866), w okresie ubezpieczenia nie dłuższym niż 12 miesięcy, wynoszącą równowartość w złotych:  000 (100.000 w przypadku podmiotów leczniczych będących przedsiębiorcami) euro w odniesieniu do jednego zdarzenia oraz 350.000 (500.000 w przypadku podmiotów leczniczych będących przedsiębiorcami) euro w odniesieniu do wszystkich zdarzeń, których skutki są objęte umową ubezpieczenia OC;

 

  1. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Oferenci w celu potwierdzenia spełniania warunków określonych w pkt. 4.

 

W celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:

  • aktualny odpis z właściwego rejestru KRS lub wydruk z ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (CEIDG), wystawiony/wygenerowany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert – jeżeli oferent podlega wpisowi do rejestru lub ewidencji;
  • aktualny wypis z Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą, wygenerowany nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – jeżeli oferent podlega wpisowi do tego rejestru;
  • dokument potwierdzający wpis Oferenta do ewidencji laboratoriów prowadzonej na podstawie art. 19 ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej (j.t. Dz. U. z 2021 r. poz. 711)

 

Spełnienie warunku określonego w pkt. 4.2 niniejszego ogłoszenia Przyjmujący Zamówienie jest zobowiązany udokumentować przed podpisaniem umowy na udzielanie świadczeń – na warunkach określonych w § 1 ust. 2 i § 12 załącznika nr 2 do Ogłoszenia.

 

Dokumenty wymagane w celu potwierdzenia spełnienia wymagań stawianych Oferentom powinny być złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta.

 

 

  1. Pozostałe dokumenty wymagane w ofercie:

 

Do oferty należy ponadto dołączyć:

  • formularz ofertowy – zgodnie z zał. nr 3 do Ogłoszenia;
  • formularz cenowy – zgodnie z zał. nr 4 do Ogłoszenia.

 

  1. Sposób porozumiewania się Udzielającego Zamówienia z Oferentami.

 

  1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
  2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Udzielającego Zamówienia i Oferentów w formie pisemnej, w tym w wersji elektronicznej lub faksem.
  3. Jeżeli Udzielający Zamówienia lub Oferent przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
  4. Dokumenty składane przez Wykonawców, w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 149 ust. 3 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, powinny być złożone w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Przyjmującego Zamówienie, w terminie wyznaczonym przez Udzielającego Zamówienia.
  5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Oferentami:

             Agnieszka Wieczorek, Tel./fax 22 783 27 15, e-mail:  spzoz@spzoz.eu

 

  1. Opis sposobu przygotowania ofert.

 

  1. Każdy Oferent może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert niż jedna lub złożenie oferty alternatywnej skutkować będzie odrzuceniem wszystkich ofert złożonych przez danego Oferenta.
  2. Przyjmujący Zamówienie ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  3. Oferta wraz z załącznikami powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym zgodnym ze wzorem stanowiącym Zał. nr 3 do niniejszego Ogłoszenia.
  4. Oferta oraz załączniki do niej muszą być podpisane przez Oferenta lub osobę upoważnioną do reprezentacji Oferenta. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwa, dokumenty pełnomocnictwa muszą być dołączone do oferty w oryginale lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.
  5. Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty (a nie kartki) wraz z załącznikami były jednoznacznie ponumerowane i spięte, a także podpisane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę.

 

  1. Miejsce i termin składania ofert.

 

  1. Oferty należy składać w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu do dnia 11.2021rdo godz. 10.00 w siedzibie Udzielającego Zamówienia – w Sulejówku, ul. Idzikowskiego 7B.
  2. Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku,

  1. Idzikowskiego 7b

05-070 Sulejówek

oraz oznaczone następująco:

„Oferta na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku– nie otwierać przed 30.11.2021r. godz. 11.00

i opatrzone nazwą oraz dokładnym adresem Oferenta.

  1. Konsekwencje złożenia oferty niezgodnej z ww. opisem ponosi Oferent.
  2. Udzielający Zamówienia odrzuci ofertę złożoną po terminie.

 

  1. Opis sposobu obliczenia ceny.

Cenę oferty należy obliczyć przy zachowaniu następujących założeń:

Wartość brutto poszczególnych pozycji formularza cenowego – według algorytmu:

(ilość x cena jednostkowa netto) + [(ilość x cena jednostkowa netto) x stawka podatku VAT] =

wartość brutto

Ceny muszą zawierać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia wynikające wprost ze

Szczegółowego Zakresu Zamówienia, stanowiącego zał. 1 do Ogłoszenia, jak również inne koszty wynikające z umowy, której istotne postanowienia stanowią załącznik zał. 2 do Ogłoszenia.

 

Rozliczenia pomiędzy Udzielającym Zamówienia, a Przyjmującym Zamówienie będą prowadzone w złotych polskich (PLN).

 

  1. Kryteria wyboru ofert, sposób oceny ofert.

 

Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów.

L.p.

Nazwa kryterium

Waga kryterium

Sposób punktowania

 

1

 

cena brutto za realizację świadczeń

 

 

 

100%

 

Najniższa zaoferowana cena brutto za realizację świadczeń / cena badanej oferty

x 100 pkt. x 100%

 

 

 

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska największa liczbę punktów (z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku) spośród ofert niepodlegających odrzuceniu.

 

  1. Negocjacje

 

  1. Udzielający zamówienia zastrzega sobie prawo przeprowadzenia negocjacji z Oferentami, którzy złożyli oferty nie podlegające odrzuceniu.
  2. O ile wpłynęły co najmniej dwie oferty nie podlegające odrzuceniu, do wzięcia udziału w negocjacjach zaprasza się nie mniej niż dwóch Oferentów, którzy złożyli kolejno najbardziej korzystne oferty.
  3. Negocjacje mogą być prowadzone w celu ustalenia:

                     1)   liczby planowanych do udzielenia świadczeń z zakresu badań laboratoryjnych;

                      2)   ceny za udzielane świadczenia z zakresu badań laboratoryjnych.

  1. Z negocjacji spisuje się protokół, który zawiera ustalenia podjęte przez strony.
  2. Ustalenia negocjacji z Oferentem nie mogą być mniej korzystne dla Udzielającego Zamówienia, uwzględniając kryteria, o których mowa w pkt. 11 niniejszego Ogłoszenia, od oferty złożonej przez tego Oferenta.

 

  1. Udzielenie zamówienia

 

  1. Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta zostanie oceniona jako najkorzystniejsza na podstawie kryteriów wyboru określonych w pkt. 11 niniejszego Ogłoszenia, a jeżeli zostały przeprowadzone negocjacje, o których mowa w pkt. 12 niniejszego Ogłoszenia - Oferentowi, z którym w toku negocjacji ustalono najkorzystniejsze warunki realizacji zamówienia.
  2. O rozstrzygnięciu konkursu Udzielający Zamówienia poinformuje na swojej stronie internetowej oraz poprzez ogłoszenie w lokalu siedziby Udzielającego Zamówienia - w terminie związania ofertą (30 dni), podając nazwę (firmę) albo imię i nazwisko oraz siedzibę albo miejsce zamieszkania i adres Oferenta, wybranego zgodnie z pkt. 1 powyżej. Udzielający Zamówienia zastrzega możliwość przedłużenia powyższego terminu.
  3. O rozstrzygnięciu konkursu Udzielający Zamówienia zawiadomi niezwłocznie Oferenta, wybranego zgodnie z pkt. 1 powyżej.
  4. Udzielenie zamówienia nastąpi poprzez zawarcie umowy – zgodnie załącznikiem nr 2 do niniejszego Ogłoszenia.
  5. Umowa z wybranym Oferentem (Przyjmującym Zamówienie) zostanie zawarta w miejscu i terminie określonym przez Udzielającego Zamówienia.

 

  1. Środki ochrony prawnej przysługujące Przyjmującym Zamówienie

 

  1. Przyjmującym Zamówienie, których interes prawny doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Udzielającego Zamówienia zasad przeprowadzania postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej, przysługują środki odwoławcze i skarga na zasadach określonych w art. 153 i art. 154 ust. 1 i 2 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych.
  2. Środki odwoławcze nie przysługują na wybór trybu postępowania, niedokonanie wyboru Przyjmującego Zamówienie lub unieważnienie postępowania w sprawie zawarcia umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej.
  3. W toku postępowania, do czasu jego zakończenia, Przyjmujący Zamówienie może złożyć do komisji konkursowej umotywowany protest w terminie 7 dni roboczych od dnia dokonania zaskarżonej czynności.
  4. Do czasu rozpatrzenia protestu postępowanie ulega zawieszeniu, chyba że z treści protestu wynika, że jest on oczywiście bezzasadny.
  5. Komisja rozpatruje i rozstrzyga protest w ciągu 7 dni od dnia jego otrzymania i udziela pisemnej odpowiedzi składającemu protest. Nieuwzględnienie protestu wymaga uzasadnienia.
  6. Protest złożony po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
  7. Informację o wniesieniu protestu i jego rozstrzygnięciu niezwłocznie zamieszcza się na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Udzielającego Zamówienia.
  8. W przypadku uwzględnienia protestu komisja powtarza zaskarżoną czynność.
  9. Przyjmujący Zamówienie biorący udział w postępowaniu może wnieść do dyrektora Udzielającego Zamówienia, w terminie 7 dni od dnia ogłoszenia o rozstrzygnięciu postępowania, odwołanie dotyczące rozstrzygnięcia postępowania. Odwołanie wniesione po terminie nie podlega rozpatrzeniu.
  10. Odwołanie rozpatrywane jest w terminie 7 dni od dnia jego otrzymania. Wniesienie odwołania wstrzymuje zawarcie umowy o udzielanie świadczeń zdrowotnych do czasu jego rozpatrzenia.

 

 

Załączniki:

  • Szczegółowy zakres zamówienia (zał. nr 1),
  • Istotne postanowienia umowy (zał. nr 2),
  • Formularz ofertowy (zał. nr 3),
  • Formularz cenowy (zał. nr 4).

 

 

 

 

 

 

Sulejówek, dnia   09 listopada 2021 r.

 

 

 

 

 

Dyrektor

Samodzielnego Publicznego

Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

 

Mariola Pożarska - Majewska

                                                                                        

                                                                                                                     

 

Załącznik nr 1 do Ogłoszenia

SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZAMÓWIENIA

 

Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.

 

  1. Zamówienie obejmuje udzielanie świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.
  2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązany będzie do wykonywania badań laboratoryjnych zleconych mu do wykonania przez Udzielającego Zamówienia.
  1. Wykaz badań stanowiących przedmiot postępowania zawiera Formularz cenowy (zał. Nr 4 do ogłoszenia). Udzielający Zamówienia zastrzega sobie prawo zlecenia wykonania badań nieujętych w wykazie wybranemu do realizacji niniejszego zamówienia Przyjmującemu Zamówienie na zasadach określonych w umowie bądź dowolnemu, wybranemu przez siebie podmiotowi.
  1. Oferent (Przyjmujący Zamówienie) składa ofertę na cały zakres usług wymagany przez Udzielającego Zamówienia. Oferent składając ofertę zobowiązany jest do wskazania:
  • nazw wszystkich badań laboratoryjnych wykonywanych przez Oferenta wraz z ceną każdego z badań;
  • terminy, miejsce oraz sposób przyjmowania badań oraz terminy i sposób przekazywania wyników badań do Zamawiającego.
  1. Pobieranie materiału do badań będzie następować przez pracowników Udzielającego Zamówienia w pomieszczeniach dwóch przychodni należących do Udzielającego Zamówienia w Sulejówku przy ul. Armii Krajowej 21 i ul. Idzikowskiego 7B lub w innym miejscu, w dni robocze od 7.00 lub 7.30 do godziny 10.00. Wyniki badań powinny być przekazywane w ciągu 24 godzin, chyba że sposób wykonania tych badań wymaga dłuższego czasu, co Oferent zobowiązany jest zaznaczyć w Formularzu cenowym.
  2. Świadczenia będą wykonywane w lokalu siedziby Przyjmującego Zamówienie lub w innym lokalu, w którym prowadzi on działalność, przy użyciu sprzętu laboratoryjnego oraz odczynników koniecznych do wykonywania badań Przyjmującego Zamówienie.
  3. Oferent zapewnia i odpowiada za transport pobranych próbek laboratoryjnych do miejsca opracowania wyników badania oraz za dostarczenie wyników do lokalu siedziby Udzielającego Zamówienia.
  4. W ramach realizacji umowy Przyjmujący Zamówienie w okresie 3 miesięcy od daty rozpoczęcia dostarczanie usług, zobowiązany jest do zapewnienia na własny koszt integracji systemu informatycznego z systemem OpenCare firmy Antrez Medical Software, użytkowanego przez Udzielającego Zamówienie, w zakresie dwukierunkowej wymiany danych, stanowiących przedmiot Umowy, w uwzględnieniem:
  • zapewnienia standardu dwukierunkowej komunikacji HL7-ASTM wersja min. 2.3
  • przesyłania wyników w załączniku PDF podpisanym kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub z zastosowaniem certyfikatu ZUS,
  • zapewnienia standardu komunikacji HL7-CDA w zakresie przesyłania wyników badań, wersja zgodna z PIK w wersji min. 1.3.2. - dokument XML podpisany kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub z zastosowaniem certyfikatu ZUS.

 

  1. Termin wykonania zamówienia - od 01.2022 r. do 31.12.2024 r.

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 2 do Ogłoszenia

 

ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY

o realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

 

Oświadczenia Przyjmującego Zamówienie

 

  • 1.
  1. Przyjmujący Zamówienie oświadcza, że jest uprawniony do realizacji świadczeń zdrowotnych w zakresie badan laboratoryjnych.
  2. Przyjmujący Zamówienie, przed rozpoczęciem świadczenia usług, przedłoży Udzielającemu Zamówienia odpowiednie dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień oraz potwierdzające spełnienie wymogu ubezpieczenia, o którym mowa w § 12.
  3. Badania będą wykonywane przez personel o odpowiednich uprawnieniach i kwalifikacjach zawodowych oraz wymaganiach zdrowotnych określonych w odrębnych przepisach.

 

 

Przedmiot umowy oraz zobowiązania Przyjmującego Zamówienie

  • 2.
  1. Udzielający Zamówienia zleca, a Przyjmujący Zamówienie przyjmuje do samodzielnego wykonywania świadczenia zdrowotne na rzecz Udzielającego Zamówienia w zakresie badań laboratoryjnych, których szczegółowy wykaz zawiera załącznik nr 1 do niniejszej umowy, za wynagrodzeniem określonym w § 9.
  2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do wykonywania badań zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującymi, w szczególności określonymi w ustawie z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006r. w sprawie standardów, jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. 464), jak również zgodnie z zasadami wiedzy medycznej i praktyki laboratoryjnej przy jednoczesnym zachowaniu należytej staranności w tym zakresie.
  3. Świadczenia zdrowotne będące przedmiotem niniejszej umowy Przyjmujący Zamówienie wykonywać będzie w lokalu siedziby Przyjmującego Zamówienie lub w innym lokalu, w którym prowadzi on działalność, przy użyciu sprzęt i odczynników Przyjmującego Zamówienie.
  4. Przyjmujący Zamówienie zobowiązany jest do prowadzenia rejestru zrealizowanych świadczeń wg wymogów określonych dla prowadzenia dokumentacji medycznej, w której określa się w szczególności rodzaj usługi, dane pacjenta, oraz datę realizacji świadczenia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
  5. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do udostępnienia Udzielającemu Zamówienia lub osobie przez niego upoważnionej w każdym czasie rejestru, o którym mowa w ust. 4.

 

Sposób realizacji usług przez Przyjmującego Zamówienie

  • 3.
  1. Przyjmujący Zamówienie dostarczy Udzielającemu Zamówienia w dniu podpisania umowy zestaw wymaganych procedur oraz dokumentów zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23 marca 2006 r. w sprawie standardów, jakości dla medycznych laboratoriów diagnostycznych i mikrobiologicznych (Dz. U. 2020.464) oraz w trakcie umowy w przypadku jakichkolwiek zmian:
  • Procedura: Zlecanie badania laboratoryjnego wraz z formularzem zlecenia badań laboratoryjnych.
  • Procedura: Pobieranie materiału do badań.
  • Procedura: Transport materiału do badań.
  • Procedura: Przyjmowanie, rejestrowanie i laboratoryjne oznakowania materiału do badań
  • Lista wykonywanych badań z określeniem trybu zlecania badań, metody analitycznej, zakresem referencyjnym, opisem charakterystyki parametrów analitycznych metody oraz przybliżonego czasu oczekiwania na wynik,
  • Wzór formularza wyniku badań - sprawozdanie z badania laboratoryjnego,
  • Dokument określający sposób oraz termin dostarczania wyników badań - sprawozdania z badania laboratoryjnego.
  1. Wykonywanie badań stanowiących przedmiot niniejszej umowy będzie realizowane całodobowo, przez 7 dni w tygodniu.
  2. Materiał do badań realizowanych na zlecenie lekarzy Udzielającego Zamówienia udzielających świadczeń zdrowotnych w zakresie opieki ambulatoryjnej będzie pobierany przez personel Udzielającego Zamówienia w Punktach Pobrań zorganizowanym przez Udzielającego Zamówienia, w zajmowanych przez niego pomieszczeniach.
  3. Przedmiotem badania będą próbki materiału, do których Udzielający Zamówienia każdorazowo dołącza wypełniony formularz zlecenia.
  4. Za obowiązujące i konieczne dla prawidłowej realizacji niniejszej umowy Udzielający Zamówienia uznaje przesyłanie zlecenia w formie papierowej.
  5. Udzielający Zamówienia nie wyraża zgody na wykorzystywanie dostarczanego przez Udzielającego Zamówienia materiału do celów innych, niż wykonanie usługi określonej w umowie. Przyjmujący Zamówienie po wykonaniu badania materiał powinien zutylizować zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, z wyłączeniem materiału zakwalifikowanego przez Udzielającego Zamówienia, jako materiał badawczy, który Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się przechowywać w odpowiednich warunkach. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do przekazania przechowywanego materiału Udzielającemu Zamówienia na żądanie oraz na zakończenie obowiązywania umowy.
  6. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do wykonywania i przekazania wyników badań – sprawozdania z badania laboratoryjnego objętych niniejszą umową w terminach nie dłuższych niż określone w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część niniejszej umowy, przez co rozumie się czas od momentu przekazania materiału do badań do uzyskania wyniku w formie papierowej lub elektronicznej.
  7. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się dostarczyć wyniki badań na własny koszt do siedziby Udzielającego Zamówienia.
  8. Wszystkie sprawozdania z badań laboratoryjnych (wyniki) muszą być autoryzowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa przez diagnostę laboratoryjnego i zawierać: wynik badania w formie liczbowej lub opisowej, zakres wartości referencyjnych, laboratoryjną interpretację wyniku, a w przypadku stosowania testu komercyjnego – jego nazwę handlową i producenta.
  9. Przyjmujący Zamówienie na prośbę Udzielającego Zamówienia, na własny koszt, wykona                      i prześle Udzielającemu Zamówienia odpis wyniku w formie papierowej lub elektronicznej.
  10. Na prośbę upoważnionego lekarza, po autoryzacji rozmówcy, Przyjmujący Zamówienie udzieli informacji na temat wyników badań przez telefon.
  11. Przyjmujący Zamówienie zobowiązany jest do poinformowania Udzielającego Zamówienia, w trybie natychmiastowym o uzyskanych wynikach badań wskazujących na możliwość zagrożenia życia pacjenta lub ciężkiego uszczerbku na zdrowiu.
  12. Przyjmujący Zamówienie jest zobowiązany do sporządzania i przesyłania w formie papierowej lub elektronicznej, w terminie jeden raz na miesiąc, a w pierwszych 3 miesiącach od rozpoczęcia realizacji umowy w terminie jeden raz na tydzień, dokumentu z prowadzonej analizy błędów przedlaboratoryjnych dla badań wykonywanych w ramach niniejszej umowy.
  13. Przyjmujący Zamówienie ma obowiązek archiwizowania skierowań na badania oraz wyników badań zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  14. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do okresowego wydania wyników archiwalnych wykonanych badań diagnostycznych pacjentów Udzielającego Zamówienie w formie elektronicznej w uzgodnionym formacie, raz na rok oraz na zakończenie obowiązywania umowy.
  15. W przypadku badań, których Przyjmujący Zamówienie nie wykonuje w swoim laboratorium, Przyjmujący Zamówienie zapewnia wykonanie badań u podwykonawcy. W przypadku badań zleconych u podwykonawcy Przyjmujący Zamówienie we własnym zakresie zapewnia transport próbek i odbiór wyników od podwykonawcy.
  16. W przypadku wykonywania przez Przyjmującego Zamówienie badań poza swoim laboratorium, zobowiązany jest on do poinformowania o tym Udzielającego Zamówienia. Przyjmujący Zamówienie ponosi odpowiedzialność za prawidłowość wykonania badania przez wybrany przez niego podmiot oraz zapewnia spełnienie przez podwykonawcę wszystkich wymogów, jakie dotyczą Przyjmującego Zamówienie.
  17. Liczba badań wskazana w załączniku nr 1 podana jest szacunkowo i może ulec zmianie w zależności od potrzeb Udzielającego Zamówienia. Przyjmujący Zamówienie nie będzie wnosił roszczeń w stosunku do Udzielającego Zamówienia w przypadku nie wyczerpania przez okres związania umową liczby badań wymienionych w formularzu cenowym będącym załącznikiem nr 1 do umowy.
  18. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do zabezpieczenia ciągłości realizacji świadczeń w zależności od ich rodzaju w formie posiadania zapasowego sprzętu i/lub posiadania podwykonawcy oraz do przedstawienia w dniu rozpoczęcia realizacji umowy koncepcji udzielania świadczeń na wypadek awarii w formie dokumentu potwierdzonego wykazem zapasowego sprzętu i/lub wykazem podwykonawców.

 

Osoby upoważnione do reprezentowania Udzielającego Zamówienia

  • 4.
  1. Do reprezentowania Udzielającego Zamówienia w sprawach związanych z niniejszą umową, w tym do sprawowania kontroli wykonywania umowy, upoważniony jest Kierownik Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku.
  2. Postanowienie ust. 1 nie wyklucza upoważnień udzielonych innym pracownikom Udzielającego Zamówienia w związku z wykonywaniem powierzonych im obowiązków służbowych.

 

  • 5.

Dokumentacja i ochrona danych osobowych

  1. Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się do ochrony danych, w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, oraz zgodnie z powszechnie przyjętymi standardami. Obowiązek zachowania tajemnicy obejmuje wszystkich uczestników procesu realizacji umowy w szczególności wszelkie informacje, dane, materiały uzyskane w związku z zawarciem Umowy.
  2. Udzielający Zamówienia powierza a Przyjmujący Zamówienie zobowiązuje się przetwarzać powierzone mu dane osobowe wyłącznie w zakresie oraz celu związanym z realizacją postanowień niniejszej umowy.
  3. Każda ze stron obowiązana jest zorganizować i utrzymywać środki bezpieczeństwa i sposoby postępowania, jakie w praktyce będą możliwe dla zapewnienia bezpiecznego przechowywania danych otrzymanych od drugiej Strony, a także dołożyć wszelkich starań, aby zapobiec jakiemukolwiek nieautoryzowanemu wykorzystaniu, ujawnieniu, czy dostępowi do tych danych osób nieuprawnionych.

 

 

Kontrola realizacji zamówienia

  • 6.

Przyjmujący Zamówienie przyjmuje na siebie obowiązek poddania się kontroli Udzielającego Zamówienia, Narodowego Funduszu Zdrowia oraz innych uprawnionych organów i osób, szczególnie w zakresie dostępności, jakości i sposobu udzielania świadczeń zdrowotnych, jak i obowiązek udostępniania wszelkich danych i informacji niezbędnych do przeprowadzenia kontroli. Przyjmujący Zamówienie będzie uczestniczył osobiście w czynnościach kontrolnych.

 

  • 7.

Przyjmujący Zamówienie jest zobowiązany do sporządzania i przedkładania Udzielającemu Zamówienia sprawozdań z wykonanych świadczeń w danym miesiącu w formie i terminie uzgodnionym z Udzielającym Zamówienia.

 

 

  • 8.

Przyjmujący Zamówienie oświadcza, że wykonywanie przez niego świadczeń na rzecz innych podmiotów w ramach prowadzonej przez niego działalności nie wpłynie na jakość i ilość świadczeń zdrowotnych udzielanych na podstawie niniejszej umowy.

 

 

Wynagrodzenie za realizację zamówienia

  • 9.
  1. Z tytułu udzielania świadczeń zdrowotnych objętych niniejsza umową, Przyjmującemu Zamówienie przysługuje wynagrodzenie brutto w wysokości stanowiącej sumę wynagrodzenia za poszczególne badania wykonane w danym miesiącu – zgodnego z załącznikiem nr 1 do niniejszej umowy zawierającym wykaz cen za wykonanie poszczególnych badań diagnostycznych.
  2. Wynagrodzenie będzie płatne Przyjmującemu Zamówienie za okresy miesięczne z dołu, w terminie 30 dni od dnia otrzymania przez Udzielającego Zamówienia odpowiednich dokumentów, tj. faktury wraz ze specyfikację rodzajowo-ilościową wykonanych świadczeń medycznych w podziale na zlecających lekarzy objętych wskazaną fakturą.
  3. Faktura i specyfikacja, o których mowa w ust. 2, mogą być wystawione dopiero po wykonaniu usługi w danym miesiącu.
  4. Kwota wynagrodzenia ustalona zgodnie z zasadami określonymi w ust. 1 obejmuje wszystkie koszty świadczenia usług na podstawie niniejszej umowy.
  5. Realizacja należności następować będzie przelewem na rachunek bankowy Przyjmującego Zamówienie prowadzony przez ………………………………….………..
  6. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w specyfikacji, o której mowa w ust. 2, wypłata należności zostanie wstrzymana do czasu wyjaśnienia rozbieżności. W takim przypadku Przyjmującemu Zamówienie nie przysługują odsetki za opóźnienie w płatnościach.
  7. Jakakolwiek czynność prawna Przyjmującego Zamówienie mająca na celu zmianę wierzyciela w zakresie należności przysługujących mu wobec Udzielającego Zamówienia z tytułu niniejszej umowy, w tym przelew wierzytelności, przekaz w rozumieniu art. 9211-9215 Kodeksu cywilnego, zawarcie umowy poręczenia przez osoby trzecie za długi Udzielającego Zamówienia lub udzielenie pełnomocnictwa ani upoważnienia do dochodzenia wierzytelności, na drodze sądowej lub pozasądowej (za wyjątkiem pełnomocnictwa procesowego w rozumieniu Kodeksu postępowania cywilnego dla radcy prawnego lub adwokata) bez uprzedniej zgody właściwego dla Udzielającego Zamówienia podmiotu tworzącego jest nieważna zgodnie z art. 54 ust. 6 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej.

 

Odpowiedzialność za wykonywanie zamówienia

  • 10.
  1. Przyjmujący Zamówienie ponosi pełną odpowiedzialność w stosunku do Udzielającego Zamówienia i pacjentów za szkody wyrządzone z własnej winy, powstałe przy wykonywaniu niniejszej umowy, w szczególności związane z niewykonywaniem lub nieprawidłowym wykonaniem świadczenia zdrowotnego, prowadzeniem dokumentacji medycznej w sposób niekompletny lub jej brakiem, stwierdzeniem braku realizacji zaleceń pokontrolnych.
  2. Przyjmujący Zamówienie zobowiązany jest do pokrycia szkody poniesionej przez Udzielającego Zamówienia spowodowanej nałożeniem przez Narodowy Fundusz Zdrowia kary pieniężnej, o której mowa w umowach zawartych między NFZ a Udzielającym Zamówienia, jeżeli nałożenie tych kar było wynikiem niewłaściwego wykonywania przez Wykonawcę zadań i obowiązków wynikających z niniejszej umowy.
  3. Udzielający Zamówienia zobowiązuje się do udostępnienia Przyjmującemu Zamówienie kopii stosownych umów, o których mowa w ust. 2, w terminie 14 dni od dnia ich podpisania, przy czym kopie umów obowiązujących w dniu rozpoczęcia realizacji usług objętych niniejszą Umową Udzielający Zamówienia udostępni w terminie 14 dni od dnia jej podpisania.

 

  • 11.

Przyjmujący Zamówienie zobowiązany jest do udokumentowania Udzielającemu Zamówienia ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z udzielaniem lub zaniechaniem udzielania świadczeń zdrowotnych będących przedmiotem niniejszej umowy na zasadach przewidzianych w przepisach obowiązujących w okresie obowiązywania niniejszej umowy dla podmiotu leczniczego wykonującego działalność leczniczą w zakresie obejmującym realizację niniejszej umowy oraz utrzymania przez cały okres obowiązywania niniejszej umowy określonej w tych przepisach sumy gwarancyjnej i wartości ubezpieczenia.

 

Czas trwania umowy i rozwiązanie umowy

  • 12.

Umowa obowiązuje przez okres   od dnia  01.01.2022 r. do dnia  31.12.2024 r.

 

  • 13.
  1. Umowa ulega rozwiązaniu:
  • z upływem okresu, na który została zawarta,
  • na mocy porozumienia stron,
  • w wyniku oświadczenia złożonego przez którąkolwiek ze stron z miesięcznym okresem wypowiedzenia z ważnych przyczyn,
  • w wyniku oświadczenia złożonego przez którąkolwiek ze stron ze skutkiem natychmiastowym, jeżeli druga strona rażąco narusza postanowienia umowy,
  • w wyniku oświadczenia złożonego przez którąkolwiek ze stron z miesięcznym okresem wypowiedzenia ze skutkiem na koniec miesiąca kalendarzowego, jeżeli umowy pomiędzy Udzielającym Zamówienia a NFZ obejmujące swoim zakresem świadczenia będące przedmiotem niniejszej umowy uległy zmianie lub zostały rozwiązane.
  1. Za rażące naruszenie umowy Strony uznają w szczególności: odmowę udzielenia świadczenia zdrowotnego przez Przyjmującego Zamówienie, naruszenie § 5 ust. 1, 2 lub 3 niniejszej umowy, naruszenie § 11 niniejszej umowy, odmowę przedstawienia Udzielającemu Zamówienia dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 2 niniejszej umowy lub jeżeli nieprawdziwe okaże się którekolwiek z oświadczeń lub dokumentów złożonych przez Przyjmującego Zamówienie, w postępowaniu poprzedzającym zawarcie niniejszej umowy lub w toku jej realizacji, w tym w zakresie posiadania stosownych uprawnień, dysponowania odpowiednim personelem, spełnienia wymogu ubezpieczenia bądź świadczeń wykonanych w toku realizacji niniejszej umowy.
  2. W przypadku rażącego naruszenia umowy wymienionym w ust. 2 Udzielający Zamówienia może nałożyć karę umowną Przyjmującemu zamówienie - w wysokości 50 000 zł za każdy przypadek naruszenia. Udzielający Zamówienia może dochodzić od Przyjmującego Zamówienie odszkodowania przenoszącego wysokość zastrzeżonych kar umownych na zasadach ogólnych Kodeksu cywilnego, jeżeli naliczone kary umowne nie pokryją wyrządzonej szkody.

 

  • 14.
  1. Udzielający Zamówienia przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w przypadku:
  • gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  • gdy zmiany są korzystne dla Udzielającego Zamówienia.
  1. W każdym z powyższych przypadków zmiana umowy wymaga zgody obu stron, wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
  2. Przyjmujący Zamówienie nie może przenieść na osobę trzecią praw lub obowiązków wynikających z niniejszej umowy.

 

Ochrona tajemnicy

  • 15.
  1. Strony zobowiązują się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji, o których powzięły wiadomości przy realizacji niniejszej umowy i które to informacje stanowią tajemnicę w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
  2. Zobowiązanie określone w ust. 1 jest niegraniczone w czasie.

 

 

 

 

 

 

 

 

Postanowienia końcowe

  • 16.
  1. W zakresie nieuregulowanym niniejszą umową mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 roku o działalności leczniczej, ustawy z dnia 27 lipca 2001 r. o diagnostyce laboratoryjnej, Kodeksu cywilnego oraz inne przepisy prawa powszechnie obowiązującego.
  2. Załączniki stanowią integralną część Umowy.
  • 17.

W przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy strony zobowiązują się prowadzić negocjacje w celu jego rozstrzygnięcia; w razie niepowodzenia negocjacji spór zostanie poddany pod rozstrzygnięcie sądowi właściwemu dla siedziby Udzielającego Zamówienia.

 

  • 19.

Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla Udzielającego Zamówienia oraz dla Przyjmującego Zamówienie.

 

 

Załącznik:

 

  1. formularz cenowy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Załącznik nr 3 do Ogłoszenia

FORMULARZ OFERTOWY

konkursu ofert na

realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

 

 

Dane dotyczące Przyjmującego Zamówienie:

Nazwa/: ...........................................................................................................................

Siedziba/: .......................................kod....................ul.............................................................

Województwo:.....................................nr telefonu

fax ………….………….............................................. e-mail: .....................................................

NIP ……………………………………….. REGON ………………………………………..

Osoba upoważniona do kontaktów:................................................................tel. ....................................

 

 

Dane dotyczące Udzielającego Zamówienia:

Nazwa: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ w Sulejówku

Siedziba: ul. idzikowskiego 7b, 05-070 sulejówek,

Zobowiązania Przyjmującego Zamówienie:

 

Nawiązując do ogłoszenia o konkursie ofert na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku:

  1. Składam ofertę udzielania świadczeń zdrowotnych objętych niniejszym postępowaniem konkursowym.
  2. Zobowiązuje się świadczyć usługę zgodnie z załączonym Formularzem cenowym, na zasadach określonych w Ogłoszeniu i załącznikach do niego.
  3. Termin realizacji zamówienia: 01.2022 r. do 31.12.2024 r.
  4. Termin płatności: Realizacja należności następować będzie przelewem w terminie 30 dni od daty złożenia poprawnie wystawionej faktury Udzielającemu Zamówienia, na rachunek bankowy Przyjmującego Zamówienie wskazany na fakturze/rachunku.
  1. Oświadczam, że zapoznałem się z treścią Istotnych Postanowień Umowy stanowiących załącznik nr 2 do Ogłoszenia i nie zgłaszam do nich żadnych uwag.
  2. Oświadczam, że termin związania ofertą wynosi 30 dni.
  3. Oświadczam, że spełniam warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 4 Ogłoszenia

– na dowódczego w załączeniu przedstawiam dokumenty, o których mowa w pkt.5 Ogłoszenia; oświadczam przy tym, że dane zawarte w złożonych dokumentach są aktualne na dzień składania ofert.

  1. Ofertę niniejszą składam na zapisanych ........... kolejno ponumerowanych i podpisanych stronach.
  2. Załącznikami do niniejszej oferty są:

 

1) ………………………                        3)………………………

2) ……………………..                         4) ……………………..

 

……............................, dnia ……………….………..                          

 

 

 

                                                                                                          ............................................................

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2021-11-10 09:26
Załączniki:
PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
data opublikowania zdarzenia: 2021-11-29 15:00
Typ zdarzenia: ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Data końca składania ofert: poniedziałek 2021-12-06 godz. 10:00
Szczegółowa informacja:

Sulejówek, dnia 29 listopada 2021 r.

 

PRZESUNIĘCIE TERMINU SKŁADANIA OFERT

 

Udzielający zamówienia przesuwa termin składania ofert w postępowaniu konkursowym na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych na dzień 6 grudnia 2021 r., godz. 10.00.

 

Pozostałe postanowienia postępowania konkursowego pozostają bez zmian.

 

Dyrektor Samodzielnego Publicznego

Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku

Mariola Pożarska – Majewska

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2021-11-29 16:08
Załączniki:
Unieważnienie konkursu ofert
data opublikowania zdarzenia: 2021-12-23 13:10
Typ zdarzenia: unieważnienie
Szczegółowa informacja:

              Sulejówek, dnia 23 grudnia 2021 r. 

 

 

UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO

NA REALIZACJĘ ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE WYKONYWANIA BADAŃ LABORATORYJNYCH DLA SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SULEJÓWKU

 

 

Udzielający zamówienia na podstawie pkt 14.2 Ogłoszenia z dnia 10.11.2021r. na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie wykonywania badań laboratoryjnych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku unieważnia postępowanie konkursowe.

 

 

 

      Dyrektor
      Samodzielnego Publicznego Zakładu
      Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
      Mariola Pożarska – Majewska 

 

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Administrator Systemu
    data dodania: 2021-12-23 13:12
[drukuj]