konkurs
OGŁOSZENIE
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
działając na podstawie art. 26 ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r.
o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654)
ogłasza konkurs ofert na
Realizacja ŚWIADCZEŃ zdrowotnych w zakresie Porad AMBULATORYJNYCH udzielanych Przez Lekarza chirurga dla pacjentów Samodzielnego zakładu Opieki zdrowotnej w sulejówku
1. Udzielający Zamówienia
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
Ul. Idzikowskiego 7B
05-070 Sulejówek
Strona internetowa, na której dostępne jest Ogłoszenie: www.bip.spzoz.sulejowek.pl/
Adres e-mail: spzoz@spzoz.eu
Godziny urzędowania: pn. - pt.: od godziny 8:00 do godziny 15:35
2. Opis przedmiotu zamówienia:
Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie porad ambulatoryjnych udzielanych przez lekarza chirurga dla pacjentów Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
Szczegółowy zakres zamówienia zawarty jest w załącznikach nr 1 do Ogłoszenia.
3. Termin wykonania zamówienia
Od dnia zawarcia umowy przez kolejne 24 miesiące .
Warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Przyjmujący Zamówienie, którzy:
3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.;
Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt. 5.1., 5.2. Ogłoszenia.
4. Wykaz dokumentów, jakie mają dostarczyć Przyjmujący Zamówienie.
W celu potwierdzenia spełniania Warunków udziału w postępowaniu do oferty należy załączyć:
4.1. dla lekarza chirurga - dokument potwierdzający posiadanie prawa wykonywania zawodu lekarza i dokumenty potwierdzające posiadanie specjalizacji z Chirurgii.
W przypadku Przyjmujących Zamówienie wykonujących działalność leczniczą w rozumieniu Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 r. o działalności leczniczej (Dz. U. z 2011 r. Nr 112, poz. 654) do oferty należy ponadto załączyć:
4.2. opłaconą polisę a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Przyjmujący
Zamówienie jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody będące następstwem udzielania świadczeń zdrowotnych albo niezgodnego z prawem zaniechania udzielania świadczeń zdrowotnych na warunkach określonych w rozporządzeniu Ministra Finansów z dnia 22 grudnia 2011 r. w sprawie obowiązkowego ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą
4.3. aktualny odpisu z właściwego rejestru KRS wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej i zaświadczenia o numerze REGON, NIP
Do oferty należy ponadto dołączyć:
4.4. formularz ofertowy – zał. nr 3
4.5. formularz cenowy – zał. nr 4.
5. Sposób porozumiewania się Udzielającego Zamówienia z Przyjmującymi Zamówienie.
5.1. Niniejsze postępowanie prowadzone jest w języku polskim.
5.2. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje będą przekazywane przez Udzielającego Zamówienia i Przyjmujących Zamówienie pisemnie lub faksem.
5.3. Jeżeli Udzielający Zamówienia lub Przyjmujący Zamówienie przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej strony niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
5.4. Dokumenty składane przez Wykonawców, w odpowiedzi na wezwanie w trybie art. 149 ust. 3 Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych, winny być złożone w formie pisemnej, tj. oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Przyjmującego Zamówienie, w terminie wyznaczonym przez Udzielającego Zamówienia.
5.5. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Przyjmującymi Zamówienie.
Zamawiający wyznacza do bezpośredniego kontaktowania się z Przyjmującymi Zamówienie:
Agnieszka Wieczorek, Tel./ fax 22 783 27 15, e-mail: spzoz@spzoz.eu
Opis sposobu przygotowania ofert.
5.6. Każdy Przyjmujący Zamówienie może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert niż jedna lub złożenie oferty alternatywnej skutkować będzie odrzuceniem wszystkich złożonych przez danego Przyjmującego Zamówienie ofert.
5.7. Przyjmujący Zamówienie ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
5.8. Oferta składana przez Przyjmującego Zamówienie powinna być sporządzona na Formularzu Ofertowym załączonym do niniejszego ogłoszenia lub w jego formie. Formularz Ofertowy wraz ze stanowiącymi integralną część oferty załącznikami, muszą być wypełnione przez Przyjmującego Zamówienie ściśle według postanowień niniejszego Ogłoszenia.
5.9. Oferta wraz z załącznikami musi być podpisana przez Przyjmującego Zamówienie lub przez osobę upoważnioną do jego reprezentowania. W przypadku podpisywania oferty przez osobę/osoby posiadające pełnomocnictwa, dokumenty pełnomocnictwa muszą być dołączone do oferty w oryginale lub w notarialnie uwierzytelnionej kopii.
5.10.Zaleca się, aby wszystkie zapisane strony oferty (a nie kartki) wraz z załącznikami były jednoznacznie ponumerowane, a także podpisane przez osobę lub osoby podpisujące ofertę.
5.11. Proponuje się, aby oferta wraz ze wszystkimi załącznikami była trwale spięta.
6. Miejsce i termin składania ofert.
6.1. Oferty należy składać w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu do dnia , 08.02.2013 r. do godz. 12:00 w siedzibie Udzielającego Zamówienia.
Opakowanie zawierające ofertę powinno być zaadresowane: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku Ul. Idzikowskiego 7b; 05-070 Sulejówek; oraz oznakowane następująco: „Oferta na realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie porad ambulatoryjnych udzielanych przez lekarza chirurga dla pacjentów Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku” nr sprawy KO/S/4/13” – nie otwierać przed ……08.02. 2013 r. godz. …13.00…….” I opatrzone nazwą oraz dokładnym adresem Przyjmującego Zamówienie.
6.2. Udzielający Zamówienia niezwłocznie zawiadomi Przyjmującego Zamówienie o złożeniu oferty po terminie oraz zwróci ofertę po upływie terminu do wniesienia odwołania – za zaliczeniem pocztowym.
7. Miejsce i termin otwarcia ofert.
7.1. Otwarcie złożonych ofert nastąpi w dniu 08.02.2013 r. o godz. 13:00 w siedzibie
Udzielającego Zamówienia.
7.2. Otwarcie ofert nie jest jawne.
8. Kryteria wyboru ofert, sposób oceny ofert.
Wybór oferty dokonany zostanie na podstawie poniższych kryteriów.
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2013-02-01 09:10
- REALIZACJA ŚWIADCZEŃ ZDROWOTNYCH W ZAKRESIE PORAD AMBULATORYJNYCH UDZIELANYCH PRZEZ LEKARZA CHIRURGA DLA PACJENTÓW SAMODZIELNEGO ZAKŁADU OPIEKI ZDROWOTNEJ W SULEJÓWKU121.5kB130114 Konkurs Chirurg 00
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2013-02-01 09:11
Sulejówek 15.02.2013r.
INFORMACJA
O WYNIKACH POSTĘPOWANIA KONKURSOWEGO
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Sulejówku informuje, że w konkursie ofert na:
Realizację świadczeń zdrowotnych w zakresie porad ambulatoryjnych udzielanych przez lekarza chirurga dla pacjentów Samodzielnego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Sulejówku
Została wybrana oferta złożona przez:
Aleksander Grous
00-215 Warszawa
Ul. Sapieżyńska 7/26
Uzasadnienie wyboru: jedyna oferta złożona prawidłowo w postępowaniu, uznana za najkorzystniejszą, zgodnie z kryterium wyboru oferty.
Metryka
- zdarzenie opublikował: brak informacjidata dodania: 2013-02-18 13:05
- Załącznik353.26kBzałącznik
Metryka
- załącznik opublikował: brak informacjidata dodania: 2013-02-18 13:06
- zmodyfikował: brak informacjiostatnia modyfikacja: 2013-02-18 13:06